Punten dieet

Als je het puntendieet volgt ben je de hele tijd bezig met calorieën tellen. Er zijn verschillende varianten is punten diëten, zo heb je het 40 punten dieet, het 100 punten dieet het 1000 punten dieet en het 1200 puntendieet.

Als je de 40 punten dieet volgt dan staat 1 punt voor 25 calorieën. Volg je het 100 punten dieet dan staat 1 punt voor 1 calorie. Ook bij het 1200 puntendieet staat 1 punt voor 1 calorie. De dagelijkse hoeveelheid calorieën is dan ook 1200.

Bij dit puntendieet tel je alle calorieën die je eet en tel je ze bij elkaar op. Je stopt met eten zodra je de aantal punten hebt bereikt. Doordat je de calorieën beperkt kan je afvallen.

Maar hoe werkt nou precies het punten dieet? Op het internet staan een hoop lijsten met het aantal calorieën van voedingsmiddelen. Er zijn ook speciale menu’s samengesteld voor mensen die het punten dieet volgen zodat ze de punten niet hoeven te tellen.

Zorg er wel voor als u het puntendieet volgt dat u goed en gevarieerd eet. Eet veel groente, fruit en graag ook mager vlees en magere zuivelproducten. Probeer ook zo min mogelijk suiker te eten en veel water drinken. Het liefst 1.5 liter. Ook is het belangrijk dat je een half uur beweegt. Zo zorg je voor het optimale resultaat voor als u aan het puntendieet doet.

Punten dieet



Bekijk ook andere Adviesplaats sites:
Random tip:
Sinaasappel zo gezond!

Copyright © Ventura Connect Group BV 2017

Algemene voorwaarden - Disclaimer

Adviesplaats.nl
Het antwoord op al uw vragen
Afvallen