Fruit dieet

Het fruit dieet behoort tot het wisseldieet en is dus een beetje vergelijkbaar met het brood dieet.  Als je het fruit dieet volgt dan mag je 2 dagen achter elkaar alleen maar fruit verorberen. Na die 2 dagen mag je weer een dag normaal eten.

Op de fruit dagen mag je zelf bepalen wat voor fruit je eet. Dat kan van alles zijn, maar het mogen geen avocado’s, bananen of druiven zijn.

Het handigst is om veel kleine porties te eten over de dag verdeeld. Fruit gaat met een razend tempo door de maag naar de darmen en zo heeft u dan ook weer snel een honger gevoel. Als u de hele dag door fruit eet dan verminderd dat het honger gevoel.

Het fruit dieet werkt dus heel simpel. Alleen op de fruitdagen is het inname van vet nul. Maar je krijg ook niet de belangrijke vetzuren binnen. Maar die heb je wel  nodig. Het is dan belangrijk dat je op de normale dagen hier goed op let. U kunt dan bijvoorbeeld een handje rauwe noten nemen. Of je gaat vlees bakken in 1 á 2 eetlepels maïs- of zonnebloemolie. Maar je moet er natuurlijk ook wel opletten dat je geen vette dingen gaat eten zoals gefrituurde voedingsmiddelen, want dan heeft het geen zin.

Wel mag je op de normale dagen onbeperkt water, koffie en thee drinken, maar wel zonder suiker!

Op de fruitdagen mag je ook fruit sappen maar dan het liefst vers geperst. Let er goed op dat u tijdens het fruit dieet elke dag een Multi vitamine preparaat neemt. Dit moet tijdens het ontbijt, lunch en diner. En door elke dag te bewegen, ongeveer 30 minuten, ondersteunt u het afvallen.

Met het fruit dieet kunt u snel afvallen.

fruit



Bekijk ook andere Adviesplaats sites:
Random tip:
Sinaasappel zo gezond!

Copyright © Ventura Connect Group BV 2018

Algemene voorwaarden - Disclaimer

Adviesplaats.nl
Het antwoord op al uw vragen
Afvallen