Calorieen dieet


Als je wilt gaan afvallen dan wil je zo min mogelijk calorieën tot je nemen.  Met dit calorieën dieet mag je een maximale aantal calorieën eten.

Je kan kiezen tussen 1200 calorieën dieet en het 1000 calorieën dieet. Eet je nu ongeveer 2500 calorieën per dag dan moet je het 1200 calorieën dieet gaan volgen om af te vallen.

Tijdens de calorieën dieet heb je 6 eetmomenten. Je verdeelt maaltijden en tussendoortjes over de gehele dag. Zo heb je een ontbijt lunch avondeten en dan nog 3 tussendoortjes.

Doordat je calorieën aan het tellen bent, houdt je bij welk voedsel wel en niet goed voor je zijn. En je leert dan ook welk voedsel je uiteindelijk zal leiden naar een beter eetgewoonten. Je leert welke producten je dik maakt en welke je wel kan eten zonder dat ze je kwaad kunnen doen.

Met het calorieën dieet val je op een verantwoorde manier af.

Het is simpel of de calorieën te tellen omdat je 6 eetmomenten heb. Het enige wat je dan moet doen is tellen hoeveel calorieën de eetmomenten bevatten.

Het is afhankelijk van welke voedingsmiddelen je kiest hoeveel je er kan eten. Het calorieën dieet is dus geen dieet waarbij je niet of nauwelijks mag eten maar je het calorieën dieet is een verantwoorde manier of af te vallen.

Op internet zijn er een hoop site waar je jouw calorieën nauwkeurig kunt bijhouden.


Calorieen dieet




Bekijk ook andere Adviesplaats sites:
Random tip:
Sinaasappel zo gezond!

Copyright © Ventura Connect Group BV 2017

Algemene voorwaarden - Disclaimer

Adviesplaats.nl
Het antwoord op al uw vragen
Afvallen