Billen trainen

Iedereen heeft wel wat te klagen over zijn billen. Dan zijn ze weer te groot of te klein, te stevig of uitgezakt. Of heb jij juist strakke billen.

Alle vrouwen willen het geheim weten voor strakke en sexy billen en strakke dijen. En dat kan! Met hard werken en de goede oefeningen kan je heel ver komen!

Er is niet een apparaat wat je bij de tell sell kan kopen dat hét beste apparaat is. Je beste oefeningen kunnen simpelweg wordt uitgevoerd met behulp van lichaamsgewicht of lossen gewichten.

De squats, lunges en stepups zijn en blijven geweldige oefeningen voor stevige billen.

Deze oefeningen voor billen trainen kan je elke dag doen op verschillende momenten; thuis of op je werk.

De billen trainen oefening:

  1. Ga staan, kijk recht vooruit en balanceer op een been en trek het andere omhoog.
  2. Zorg ervoor dat het been waarop je staat licht gebogen blijft.
  3. Buig nu langzaam voorover terwijl je het been dat je voor je hebt nu naar achteren beweegt.
  4. Terwijl je voorover buigt probeer je met je handen je tenen aan te raken. Als het goed is voel je nu het trekken van de spieren in je hamstring van het been waarop je staat. Probeer zo diep mogelijk te buigen zodat het been dat je naar achteren brengt parallel aan de vloer is.
  5. Probeer, als je op het dieptepunt bent, je bilspieren zo hard mogelijk aan te spannen en breng jezelf weer terug in de recht opstaande positie.
  6. Dit alles moet met een rechte rug.

Probeer dit 5 tot 10 keer per been te doen.

Billen trainen



Bekijk ook andere Adviesplaats sites:
Random tip:
Sinaasappel zo gezond!

Copyright © Ventura Connect Group BV 2017

Algemene voorwaarden - Disclaimer

Adviesplaats.nl
Het antwoord op al uw vragen
Afvallen